Thursday 24 November 2011

French style strawberry cake

這是大佬今年的生日蛋糕, 是我付出了很多愛, 還受盡風吹雨打才做成的.

星期六到超市入貨時, 還未決定要整咩蛋糕, 隨便買了一盒士多啤梨和兩盒藍莓.

星期日下晝揭蛋糕書("Okashi, Sweet Treats Made with Love" by Keiko Ishida). 問囝囝想要什麽蛋糕, 囝囝選了French style strawberry cake, 一盒士多啤梨應該剛剛夠整一個六吋蛋糕.

先焗蛋糕底, 現在熟習了KA, 打蛋白又快又準, 經過上次撈粉未勻的經驗. 今次做得很好, 完全沒有粉粒, 很快將蛋糕底搞掂. 這蛋糕裏面不是慕絲夾心, 而是creme mousselline, 我還是第一次做, 要先預備pastry cream, 做法和材料和吉士醬差不多. 既然是囝囝的生日蛋糕, 我大方地用了雲呢嗱枝, 很香.  Pastry cream 雪涼後就可以整creme mousselline, 之後就可以入模了.

這時姐姐問: "Do you need the strawberries for the cake?"  我: "Yes, why?"

晴天霹靂!!! 為食細佬之前自己開雪櫃偷食了半盒士多啤梨! 當時已經夜晚八點幾, 但又想完成個蛋糕, 就下樓去附近的兩間超市找.  第一間有好幾盒, 但都好像快爛的. 只好走遠點去第二間. 突然下起滂沱大雨, 不管了, 找士多啤梨要緊. 撑着傘繼續前行, 雨越落越大, 路上開始有積水, 我最後是澗水而行的, 下半身全濕透.  可惜第二間連一盒都沒有, 空手而回. 回到家囝囝見我沒收穫, 很失望, 只好等星期一放工再去找. 放工後飛車去超市找, 好彩找到了, 還一口氣買兩盒, 以防萬一.

Creme mousselline 的最後工序是要將大量牛油加入pastry cream 一齊打. 注意是"大量", 這個六吋就用上了115g牛油, 有點嚇人. 牛油要趁還凍的時候打, 所以KA就正好派上用場. 其實打好後的creme mousselline感覺很輕的, 好像雪糕, 好香雲呢嗱味. 原來這種cream是常用於法式蛋糕裏的.  通常是夾在兩片蛋糕之中, 所以我們平時在外買到的蛋糕可能是充滿牛油的哩.


將打好的cream放入唧袋, 士多啤梨切好, 可以開始組合了.


先唧一層cream在蛋糕面, 再排入士多啤梨.


入冰箱雪實, 最後淋上用士多啤梨整的啫喱面, 雪過夜.


星期二囝囝生日, 我放工後才甩模和裝飾.  囝囝將他的至愛玩具排在蛋糕邊一齊影相.  第一次整這款蛋糕, 圍邊的士多啤梨排得不好, cream擠到外圍去, 有點美中不足.  因為我用了新鮮士多啤梨打蓉來整面層, 所以不夠平滑反光, 但勝在真材實料.


蛋糕的內心世界.  囝囝們太鐘意這蛋糕, 大口大口地吃.  他們還小, 多吃無妨.  但這樣外表善良, 內裏充滿邪惡卡路里的蛋糕, 我只敢吃一小塊.


囝囝想要開生日會, 原訂嚟緊星期六舉行, 學校假期前就發了邀請咭給他的同學仔, 咭上寫明11月18號之前回覆.  但直至幾分鐘前都無人覆, 以為可以取消, 所以我完全沒準備.  但幾分鐘前居然有一個家長sms話會嚟, 救命呀! 臨時臨急我點準備呀? 點解家長們要到最後一分鐘先回覆呢? 

7 comments:

  1. "這樣外表善良, 內裏充滿邪惡卡路里的蛋糕, 我只敢吃一小塊" 講中我心聲...其實我好like食蛋糕,仲好like整蛋糕...但屋企無小朋友,年青人可以幫我消滅哂我整出黎既蛋糕,我同V自己兩個食哂既話,真係後果不堪設想!!!所以...我真係好好好好好耐無整蛋糕勒...


    btw,你呢個真係愛心爆棚既生日蛋糕,仔仔們好幸福呀!!!
    [版主回覆11/25/2011 15:51:15]我囝囝哋家陣都好挑架, 唔係樣樣都肯幫襯架, 芝士蛋糕就一定唔食. 不過如果屋企冇人食, 我有時都會整, 因為啲材料會過期嘛, 最多益咗我啲同事囉.

    ReplyDelete
  2. 我屋企都有一個多吃無妨的小朋友, 所以可以放心整...嘻嘻!
    [版主回覆11/25/2011 15:49:32]至弊我囝囝哋唔似你阿b咁乜都捧場, 佢哋唔係樣樣蛋糕都肯食呢.

    ReplyDelete
  3. 嘩, 充滿愛心的生日蛋糕。 睇見流口水呀!
    [版主回覆11/25/2011 15:48:23]我自己都流口水, 但真係好鬼肥呀!

    ReplyDelete
  4. 噢!地利 Oh!tria25 November 2011 at 06:34

    太靚喇,食多幾口.
    [版主回覆11/25/2011 15:48:00]功夫未到家, 側邊唔平, 不過好好味.

    ReplyDelete
  5. 黃師奶廚藝小百科26 November 2011 at 14:04

    你囝囝真係幸福~~有媽媽親手整的蛋糕呢~~
    [版主回覆11/28/2011 19:50:45]佢哋唔係我整親既都鐘意食架,不過呢個佢哋好鐘意。

    ReplyDelete
  6. WOW.....肥呀!!!!!!! 但好好味咁呀...
    [版主回覆11/28/2011 19:51:50]食既人唔會覺肥既, 食唔出有咁多牛油,但整嗰個就好驚嘞,不過真係好好好味。

    ReplyDelete
  7. 嘩! 個蛋糕真係好靚,好多工夫;一定好好好好味!
    [版主回覆12/07/2011 16:20:05]多謝! 呢個都唔算多工夫, 但就好好味.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...