Monday 9 October 2017

首爾親子自由行-Day4

突然驚覺已經十月了, 還在寫六月的遊記...

11.06.2017

這天星期日, 哥哥要去洗傷口.  當日急症室的醫護說可以去其他診所, 不用特地回去慶熙大學醫院.  我們住的Airbnb旁邊就有間兒童醫院(소화아동 병원, Sowha Children Hospital), 規模看來不小, 整棟大厦的.  我們以為洗傷口這種簡單功夫, 應該沒問題吧.  一早起身我就帶哥哥去這間醫院, 以為快快洗完傷口就可以去玩.  去登記處問, 一輪雞同鴨講後, 叫我入去病房問護士, 再多一輪雞同鴨講後, 護士說他們沒有外科, 所以不能洗傷口, 一定要去大醫院才可以.

最後還是要坐車回去慶熙大學醫院的急症室.  其實只是用消毒藥水抹傷口, 換片紗布而已, 但也花了大概S$100, 還好保險有賠.  就這樣簡單的洗傷口就花了一整個上午, 離開醫院大家都肚餓了, 求其在附近一間越南牛河餐廳食牛河. 這餐廳是快餐店式的, 味道OK, 沒有Thai basil和芫茜, 只有蔥, 但價錢好平, 四碗牛河才15,600won. 



食過午餐就坐地鐡去光化門廣場, 前幾次去首爾我都未去過, 今次我都係第一次去呢. 

這是李舜將軍.  李舜是誰? 沒去考究.

當日天空好藍, 影相一流, 但就好熱好曬.


又熱又曬, 玩水就最開心了, 可惜哥哥頭上有傷口, 不能玩, 所以好唔開心.


當日有市集, 好多檔口, 有賣手工藝, 衫, 小朋友的韓服等, 我們沒認真去看, 因為真的太熱.


韓國人最尊崇的世宗大王


地下層有個世宗故事展示館, 主要介紹世宗對韓國的貢獻.


世宗最出名的就是創造了現代的韓文, 讓平民百姓都可以識字.

世宗時期應該是朝鮮歷史最輝煌時期, 故事館有展出世宗對音樂, 科學, 軍事等各方面的貢獻.



世宗故事館另一邊是李舜將軍的故事, 不過我們略過了.  其實入去都只是想涼冷氣.

之後向前行就是光化門.


本來要帶他們去看換兵儀式的, 但我睇錯了時間, 細佬影完這張相後, 他們就收兵了, 原來換兵儀式早就過了.

之前已經去了昌德宫, 就不進景福宫了.  囝囝們知道國立古宫博物館有冷氣後, 就好開心地衝入內.

看得出是什麽嗎?

是唐三藏和三個徒弟!  這是以前宫殿的屋頂上的裝飾.

行完古宫博物館, 囝囝們就吵着要吃下午茶. 我要半哄半逼帶他們行去三清洞, 邊行邊話攰話熱. 本來要去Beans bins 食waffles, 但囝囝們已經不肯走了, 唯有去最近的O'Sulloc. 

O'Sulloc是出名的是濟洲綠茶, 我們叫了一杯熱的和一杯凍的綠茶latte.  如果喜歡綠茶的, 應該會喜歡, 但我覺得綠茶實在太濃了, 有點苦味.  那碟奶茶冰就好好味.

他家出名的蛋糕, 我卻不覺得特別好味, 是我的問題嗎?


食夠坐夠涼夠冷氣後, 囝囝們終於肯繼續行了.  隨意行了入一條以前未行過的小巷, 原來有好多小店呢. 我還買到一條半截裙, 開心死我了.  那條裙我前一日在地鐡時見到有人着, 好靚, 一直想要去那裏找, 居然給我在這裏找到(不是圖中的那店), 我還好好彩地買了最後一條.  我排隊俾錢時, 有幾個人來問我在那在架上拿的呢.

一直行就有好多擺檔, 賣特色手工藝品. 


行完三清洞, 又到晚餐時間.  好想去Loco Loco 食蒸貝, 但怕哥哥傷口不應該食海鮮, 只好去貝殼倉庫食自助餐. 地鐡往十里站11號出口直行幾分鐘就到貝殼倉庫.

哥哥好識食, 一開始就話要食鮑魚, 最後也只食了鮑魚.  貝類全部都是新鮮的, 烤的時候可以見到鮑魚動的.

來這裏主要因為除了貝類還有其他食物選擇, 三父子食燒肉食得勁開心. 燒八爪魚好好味.

食物選擇好多. 有一盆盆的炒豬肉, 炒雞肉.

泡菜, 芝士, 芝士忌廉粟米等等

即食麵和微波爐白飯
蔬菜類有茄子, 燈籠椒, 菇菇
肉類選擇都好多, 有牛有豬, 八爪魚, 腸仔等.

貝類都養在水族箱內, 好新鮮, 全部都沒有沙的. 唯一貝殼上好似幾污糟.


這自助餐最啱肉和貝類都想食的人, 價錢方面好算好抵, 我們四個人埋單92,500won.

最大缺點就是店內通風麻麻, 好煙, 食完成身油煙味.

我個人仍然比較鐘意Loco Loco, 感覺蒸能保持貝殼鮮味. 燒烤貝殼要烤好耐先熟, 又要自己動手, 食蒸貝就蒸好才上, 食得方便啲.

6 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...