Tuesday 9 May 2017

偷步版越南牛河

星期六午餐通常都是簡單的湯麵, 炒粉, 炒飯之類.

去超市見到有金不換, 當時沒想到要煮什麽, 買了先算. 同日又在街市買了新鮮牛肉.

回到家, 想來想去, 煮越南牛河吧.  說時遲, 那時快(最近陪囝囝温習時學到的一句), 牛肉就煮好了, 只用了十幾分鐘就攪掂.  沒買牛丸, 用了雪櫃裏的魚蛋.

這碗是細佬的, 怕他不吃生芽菜, 所以先稍灼過.  這張相是細佬影的, 他自己決定筷子要放碗上面.




大人就加生芽菜和金不換來食, 這碗是已經食到一半的了.


人家煮個牛骨湯底要兩個鐘以上, 我用十幾分鐘點煮好呢?

哈哈, 我偷步用了這包當日在街市見到的即食越南牛河.


只買了兩包來試試.  本來打算送一包給好右, 一包留來自己試.  但午餐時想不到煮什麽, 又好想即刻試, 所以就用了它的味粉, 再加鹽和魚露做湯底.  河粉就用了同一牌子的乾河粉.  亂亂煮出來效果也不錯啊.

這即食河粉湯底味道真的很似真正的越南牛河, 而且還有些迷你dehydrated 肉丸(好像合味道杯麵裏面的蝦, 蛋之類), 好得意的.  街市賣S$1一包, 我覺得可以接受.  可惜, 之後幾個星期再去揾都揾唔到了, 不知道會不會再入貨呢?

10 comments:

  1. ,種方便快煮,間中食下都唔錯架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不過呢款好難揾, 好耐先見到有一次賣咋

      Delete
  2. 星期六日放假我哋出街食多~好少煮呢~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都會, 不過點都要每日有一餐住家飯食.

      Delete
  3. N 好鍾意和風味哩,哈哈哈!
    I haven't seen this before in the market !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可遇不可求呀, 好耐先見到嗰檔有入貨.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...