Wednesday 26 April 2017

簡單但美味的晚餐

Daddy出國的日子, 星期日就只有我和囝囝們, 一早起身返教會, 回到家都好攰了, 晚餐時間就會煮些簡單點的.

超市見到減價的flank steak, 於是煮了一小碟的清酒牛扒.  這菜以前煮過, 食譜可參考舊post.


之前醃好, 每面煎兩分鐘, 很快就完成. 煎牛扒鑊一定要夠熱, 所以我會用de Buyer鑄鐡鑊.  這鑊我其實好多少, 姐姐絶對不會用的(易潔鑊當然她是首選), 仍然未夠黑.


一塊二百幾克的牛扒, 我怕囝囝們不夠吃, 另外加多一小碟的蒸魷魚. 之前見Mommy Dearest 煮過, 有樣學樣, 不過我買不到BB魷魚, 用普通魷魚都OK.  魷魚加薑絲和蒜蓉來蒸, 蒸熟後將大部份水倒掉, 撒上蔥粒, 灒熟油, 淋點豉油即成. 清清哋都好好味, 細佬連蒜蓉和蔥粒都掃得乾乾淨淨.


晚餐我都不想吃太多肉, 所以預備兩碟蔬菜, 烚小棠菜和簡單沙律.  有些家庭姐姐放假那日都會出街食, 但其實自己在家煮也可以很快很方便, 又可以食得健康.


10 comments:

  1. 細佬真識食,啲蒜頭係主角。。。又健康。XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀, 佢好識食架, 鐘意食蔥同蒜, 滑滑的蒸魚又鐘意.

      Delete
  2. 我地一家都愛吃住家飯。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係, 不過老爺偶而要出去食下味精先安落.

      Delete
  3. 好豐富呀,特別係有我鍾意食的牛肉,和魷魚!

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. 其實全部都係細份量, 塊扒好細架咋, 碟魷魚都係好細碟, 大仔係食肉獸嚟, 我驚佢唔夠食呀.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...