Friday 6 January 2017

兩姊妹首爾行Day4上(租韓服, 景福宫, 明洞)


2016.11.17

來到首爾的第四日, 今次旅程真的好幸運, 除了到埗那天落雨外, 每日都陽光普照.

原本計劃呢朝去麻浦農水產市場食海鮮, 不過細妹話唔想食咁多, 咁就無謂去啦.  於是就改去第一日因為落雨而skip咗的景福宫.

出發前一直都想去租韓服着, 但又擔心天氣凍着唔到.  到首爾後發覺其實都唔太凍, 所以最後都去了租韓服着.  好開心, 完成了心願!

穿着韓服去任何一間首爾內的宫殿都可以免費入場, 省了3千won.

我的那件韓服, 真係好靚呀!  韓服好新, 做工非常仔細的. 租韓服時阿珠媽還幫我綁頭髪.



細妹的韓服

我們租了兩個小時, 在景福宫來不停影相, 超開心呢! 



當日不知道是什麽特別日子, 好多本地學生都去租韓服入景福宫.  我們租韓服的店內擠滿了學生妹, 宫內又見到老師帶住一群穿着韓服的小朋友.


這張真的好像回到朝鮮王朝


裙上繡了孔雀羽毛圖案, 很別緻.


這刻幻想自己係是古代朝鮮美女.


順便也去旁邊的國立民俗博物館影相, 不過時間緊逼, 沒有入內參觀.  去首爾四次都未入過去, 下次我一定一定要入去.


今次是第三次着韓服, 第一次在景福宫內免費借半個鐘(現在已經沒有了), 第二次在開會期間展覽廳內的旅客服務攤位免費借的.  免費的韓服都是較簡單普通款, 亦都好舊.

今次去了Youtuber金鈴介紹的雲畫的韓服(http://gureumihanbok.modoo.at/)租的.  這間雲畫韓服剛開業不久, 所以所有韓服都非常新, 款式都勁靚, 選擇亦算多. 基本款式租金兩個鐘1萬won, 我租的是較靚的premium款兩個鐘2萬won. 租金已包括綁頭髪, 借頭飾和手袋.  韓服入面要着條can can 裙撐起會好睇啲, can can 裙另外加3千won.  當日我租韓服總共用了2萬3千won, 兩個鐘頭, 我覺得物有所值.

這間韓服店內的老板和阿珠媽都只能說簡單英文, 但非常友善.  當日店內擠滿人, 他們仍然非常耐心地幫忙着衫和整頭髪. 這店我大力推薦.  老板問我從那裏來, 我說香港, 他就好興奮地用他的手機開了金鈴的那個Youtube video我睇, 問我是否看了那個video所以來幫襯.

由景福宫站四號出口行幾分鐘便能找到這店(見下圖), 就在景福宫側邊入口對面的小巷內.  店在二樓, 要注意樓下的指示.  <雲畫的韓服>我想只是金鈴自己譯的, 店名沒有中文, 韓文구르미한복.  它的網址內亦有交通指示, 不過全是韓文.

店名: 구르미한복
地址:  서울특별시 종로구 통의동 35-84  (首爾特別市 鐘路區 通義洞 35-84)
營業時間: 9.30am - 7pm


還了韓服變身回現代人後, 開始肚餓.  今日真的不能再食太多, 去明洞吃明洞餃子吧. 明洞餃子以前介紹過, 不多說了, 明洞內有兩間, 去到明洞一定會找得到的.

我們叫了一碗餃子麵, 一份蒸餃.  蒸餃第一次食, 味道和鼎泰豐的菜肉雲吞幾相似.  這裏的泡菜勁辣, 是麻辣的那種, 我只能一件起兩件止, 但細妹居然食晒仲要再添, 勁!


食完午餐在明洞附近閒逛, 見到這間Milky Bee, 當然唔可以錯過啦.


這款當日有特價, 3800won. 等拎雪糕時在店前看着店員整, 有啲似用忌廉唧玫瑰花咁, 唔知自己整唔整到呢?  朵花好靚, 都幾好味的.


14 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...