Friday 22 January 2016

清酒牛扒 (食譜)

上星期在超市見到flank steak減價, 由$34.9/kg減到$19.9/kg, 當然即買.

以前從來不知道flank steak是什麽, 更不知道怎樣煮.  後來在Annielicious的blog內見到sake steak 的食譜, 好吸引, 心思思想煮.

今次買到平flank steak, 立刻就試煮. 勁好味呀!  囝囝們說這牛肉比酒店自助餐的燒肉好味哩.


 Flank steak 就是這樣子的.
(image taken from http://ereznictvi.cz/all-sortiment/beef/flank-steak)

Annielicious的食譜是英文的, 我把它譯成中文給你們參考 (有些少稍修改過的).

牛扒醃料

  • 260g Flank Steak / Fillet Steak
  • 1 tsp 英國芥末
  • 2 tbsp 喼汁
  • 1 tbsp 豉油
  • 1 tbsp 蒜油或辣椒油 (麻油亦可)

  • 60ml Saké (日本清酒)
  • ½ tsp魚露
     ½ tsp 白醋
  • 1 tsp 喼汁
  • 1 tsp英國芥末
做法

1. 膠袋內混和所有醃汁, 加入牛扒, 綁緊, 醃至少一小時或放雪櫃內(最多兩日)
2. 煮前先讓牛扒回温至室温.
3. 燒熱油, 將牛扒從醃汁中取出, 每面煎兩分鐘. 如牛扒厚身(超過300g重), 每面可能要加多半分鐘. 煎時用鑊鏟或potato masher將牛扒壓下, 以確保整片牛扒都煎得均勻.
4. 牛扒煎好後取出, 用鍚紙包好, 靜置十分鐘.
5. 小鍋內倒入清酒, 煮至沒有酒味. 熄火, 加入剩餘的汁的材料.
6. 牛扒切薄片, 排於碟上, 淋上汁, 即成.

註:
1. 原食譜汁的材料有點不清楚, 本來寫1/2 tsp fish sauce or 1/2 tsp Japanese brown rice vinegar, 一個鹹一個酸, 不可能是"或"吧, 於是我兩樣都加, 但我沒有日本醋, 只用了西洋白酒醋, 我覺得味道剛好.
2. 要大火煎才可以把肉汁封住, 所以建議用生鐡鑊, 我用了de Buyer 生鐡鑊.  用易潔鑊不能太大火, 未必能達到效果.
3. 因為牛扒沾了醃汁, 煎時可能會有些少焦黑, 但一點點不要緊的. 不過, 煎時要注意火侯.  我全程中大火, 間中轉細火, 總之自己睇情況決定啦.
4. 原食譜只用一片牛扒, 我煮了兩片 (每片230-280g), 醃料和汁份量維持一樣.

12 comments:

  1. 清酒我煮海鮮多~下次試咁煮先~!

    ReplyDelete
  2. 咁減價時,你哋多唔多機會好多人搶購,買唔到呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又唔會, 因為會有一個特定日子(e.g. 17-21 Jan)做特價, 只要限期內都會陸續添貨的.

      Delete
  3. 好味因為媽咪好手勢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實跟食譜整都無咩技巧可言, 但舊牛肉好新鮮就真.

      Delete
  4. Replies
    1. 好易認架, 啲肌肉紋好明顯, 成舊肉都好瘦. 不過唔用flank steak, 用其他牛扒都得.

      Delete
  5. 我地都有呢個部份賣,炒都好食,好滑。最重要是好平。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢度一啲都唔平呀, 平時貴過西冷扒架, 今次特價我先買咋.

      Delete
  6. yummy. Was it from Cold Storage? Such good price <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, Cold Storage. I just saw yesterday that the price is now 44.90/kg!

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...