Wednesday 20 January 2016

三姊妹北九州行(五) - 別府

就快過年了, 真的要努力啲快手寫完日本行.

17.11.2015

告別由布院後, 我們坐火車去別府.  那天一直陰天, 還間中下毛毛雨.

由布院至別府不遠, 只需一個鐘頭就到了.

對比由布院, 別府的景色真的差很遠, 建築物望落都很殘舊.  因為温泉關係, 好像整個地都在冒煙.


先把行李放在酒店, 便出發去今日的唯一景點 - 別府地獄温泉.

不過, 出發前要先醫肚, 因為網上資料話地獄温泉附近有點荒蕪, 很少食店.

三妹的朋友介紹這間叫とよ常(Toyotsune)的餐廳, 說天婦羅抵食又好味.  
一入餐廳內就聞到大陣油煙味, 已經大大減分.

三妹叫了這碗鰻魚天婦羅丼, 算大碗.
我和二妹的蝦天婦羅丼, 較細碗.
好味嗎? 天婦羅炸得好油好油呀!  這餐三碗丼埋單2900円, 邊個話抵食呀?!

食完好唔滿足的午餐後, 就坐龜井巴士去別府地獄温泉.我們買了別府一日乘車卷,可在JR別府駅前的觀光案內所或北浜站(近我們酒店)的龜井巴士服務處買, 成人900円. 這乘車一日卷除了去地獄温泉區,還可以去別府的其他觀光點, 詳情可井巴士網查閱.

別府地獄温泉區共有温泉, 但分開兩個地方, 海地獄, 山地獄, 白池地獄, 鬼地獄, 灶王地獄和鬼坊主地獄在一區, 血池地獄和龍卷地獄在另一區, 兩區分隔蠻遠, 要坐巴士的.
 
我們在海地獄前站落車, 在海地獄票務處買了共通票, 可以遊覽八個地獄, 2100円, 但可從網上印出10%折扣卷, 每人折後1890円.

先去海地獄

 泉水顏色好靚




鬼石坊主地獄, 是個泥漿池.
山地獄泉水好像是鐡锈色的

山地獄其實是個迷你動物園, 有孔雀, flamingos, 迷你馬等的動物.
這兩隻不知叫什麽, 很幸福啊, 每日都可以浸温泉.

還有個鬼主地獄, 主要睇鱷魚, 我們沒興趣, 極速地行完, 好像沒影相.

灶王地獄
又有好靚顏色的泉水
話明灶王, 當然有得飲有得食.  免費泉水, 飲了可以返老還童十年喎, 儘管試試, 只試了一啖, 好 . 難 . 飲!!!! 鐡锈味的鹹水. 可能飲得太少, 連返老還童十日都不覺得.

有個小食亭賣食品的, 有温泉蛋, 饅頭等, 但我們都沒試.

白池地獄, 泉水亦是藍綠色的, 都好靚, 不過睇完六個温泉後, 已經很麻木.  白池地獄內有些魚缸養着熱帶魚, 沒什麽看頭啦.


在網上資料很少, 巴士路線圖和google map的指示也不是很清楚, 很擔心找不到巴士站去其餘兩個地獄.  原來很容易的, 順着路行就能到鉄輪站, 從這個站坐車就可以到達血池地獄, 忘了車程多長, 反正不是很短, 所以千萬別嘗試步行去下一站.


血池地獄, 血紅色的泉水, 又是煙霧迷漫.

最後到龍卷地獄, 入場後先要經過好大的商店, 讓遊客先敗家才到真正景點. 除了商店大外, 龍卷地獄好細, 就下面這樣.  泉水是間歇性噴出的, 每隔三十至四十分鐘噴一次, 所以泉眼對面有看台給遊客坐低等, 等的地候可以到店內買雪糕飲料等. 我們等了十五分鐘左右. 八個地獄中這個算最無聊了.

這個別府地獄巡禮一點也不精彩, 可能已經很舊, 遊客也不多.

睇完下個下晝的煙後,我們回今晚住的酒店美松大江亭check in. 這間是温泉酒店, 不是傳統的温泉旅館, 雖然訂房時也是叫ryokan (我從Japanican.com訂的). Check in 後有女招待帶我們入房, 然後奉茶和小點心. 之後, 她居然把熱水壼拿走, 要飲熱水就要自己煲了.

這間的價錢和前一晚的湯布院山灯館差一截, 所以我們的期望也不高, 但房間真的好細, 就是下圖這樣.  有個小露台, 也有相連浴室和廁所, 但可能近海關係, 房內有陣霉味. 露台可以看到無敵海景, 不過那裏的海景也沒什麽好看的.
有兩個風呂, 一個露天的在屋頂, 只是一個比浴缸大些少的池, 但可以邊浸邊看海, 也不錯啦.  只是沖涼的水流了很久都好像沒熱水.  那裏一直有人, 沒法影相.

另一個大的風呂是室內的在三樓, 感覺很舊, 都沒人用的.
梳妝地方有張BB床, 梳洗用品是不知名牌子, 我們用回自備的.
晚餐是在樓下餐廳食的, 部份食物一早已經擺好.
三人份的魚生拼盆放在中間
單賣相和食材都和前一晚的差很遠, 所以只約略給你們看幾樣.
也是豐後牛陶板燒, 但明顯差幾皮.
還有一碟雞肉, 一入口就食到大陣雪味.
從來未食過更難食的甜品
早餐... 嗯, 自己看吧.  蒸籠內的是一舊好粉的點心, 煙肉和玉子燒.
有機會再來別府的話, 我應該會選擇day trip, 然後住在其他地方.


三姊妹北丸州遊(一): 博多
三姊妹北丸州遊(二): 熊本, 鳥栖
三姊妹北丸州遊(三): 由布院
三姊妹北丸州遊(四): 湯布院山灯館
三姊妹北丸州遊(五): 別府
三姊妹北丸州遊(六): 小倉, 門司港
三姊妹北丸州遊(七): 柳川, 太宰府
三姊妹北丸州遊(八): 回程篇

12 comments:

  1. 連返老還童十日 --- 好彩妳冇飲,唔係變BB仔啦 XD

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. 間房好細, 舖咗床舖後幾乎連行李都無位放.

      Delete
  3. 兩隻不知叫什麽嘅東東我o尋日睇日本電視介紹,話係原產於南美。因為佢哋啲毛唔保暖,所以佢哋好like浸溫泉。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我之前都唔知喺邊見過呢兩隻嘢, 仲有講名架, 但唔記得lu.

      Delete
  4. 如果先住呢間,然後再住上一間,感覺會好好多

    ReplyDelete
  5. 和食真係好吸引~見到d相~天氣真係唔係咁好咁~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 全日陰陰天落住毛毛雨, 無mood行.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...