Tuesday 22 April 2014

婚禮DIY - 戒枕, 花籃, 花女頭飾, 詩班歌譜

朋友的婚禮, 除了做姊妹外, 還幫忙做了好多DIY.

開始時只打算為玩新郎遊戲去DIY tutu 裙, 因買現成的太貴.

後來, 新人決定要花女邊行邊撒花瓣, 那就要找花籃. 他們去找現成的滕籃, 發現好貴.  網上有婚禮用的花籃, 也要三十新元一個, 只用一次好像不划算.  問我會不會織花籃, 於是我就開始用報紙織了兩個環保小花籃, 再用布料裝飾成下面的婚禮花籃. 見網上常常都是花籃和戒枕一套來賣的,新人又還沒找到戒枕, 於是也做了一個戒枕送他們了. 這一set, 漂亮嗎?

這一套是低成本作品, 白色色丁布(satin)是我以前結婚時用過的, 循環再用.  蝴碟結的淡香檳金色organza(歐根紗)是我本來買來做家裏燈罩的, S$2.8/米.  唯一真正花錢買的就是那些紫色小花, 五朵合共S$3.5.  加上絲帶, 總成本也不到S$8, 網上買動輒要S$70以上啊!


戒指只是我和Daddy的結婚戒指, 剛做好時影張相而已.  婚禮當日太忙了, 沒空去拍真正的戒指.


也在G market買了些人造花瓣, 很便宜.  一部份放花籃裏讓花女撒花, 一部份用來作禮堂裝飾, 剩下的就在新人禮成時撒, 白色加紫色, 好浪漫.

既然做了花籃給花女們拿, 不如也試試為他們做花環戴在頭上. 從來未做過, 以為很難, 原來只是拿綠色幼鐡線扭幾下, 把現成紙花(連綠色幼鐡線的)扭上去, 不消幾分鐘就做好了.  花環的後面也繫上一條米色的絲帶和綠葉型的絲帶, 好看嗎?



花女花仔們拿着和戴着我做的DIY東西, 全部配成一套, 真的好靚(賣花讚花香).  花女們都超愛那花籃和花環, 最後新娘讓她們帶回家作紀念.  因為當日都是我在打點花女們, 為他們戴上花環, 第二日花女見到我都很熱情地揮手.


婚禮前幾天還做了一些歌譜本子給詩班們獻詩時拿, 白配紫, 十幾人一起打開歌譜獻詩時整齊又好看.


為了這場婚禮我真的花了很多心思, 當日我自己結婚時都沒做那麽多, Daddy都忍不住問: "到底現在是誰結婚呀?". 

可以幫到新人, 又可以找機會發揮我的"創作力"和過手癮, 再忙也覺得開心.


22 comments:

  1. DIY everything好靚呀,自己嘅婚禮邊會有空做咁多呀?想當年我在新加坡嘅婚禮,做左好多花嘅pins比花女送給賓客,但係只是因為我冇工作麻,kekekek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁又係, 自己婚禮咁多嘢顧真係唔會得閒去DIY咁多嘢. 我當年結婚乜DIY都無做, 禮堂佈置都係交俾朋友攪, 到婚禮當日先知係咩樣, 好彩朋友做設計的, 整得勁靚.

      Delete
  2. Luyi, 你的手工真一流! 佩服! DIY, 慳錢又花心思,又有創意!

    ReplyDelete
  3. 嘩~你D 手工好勁~個花環好靚呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你呀! 我最鐘意個花環, 可惜我無囡囡.

      Delete
  4. Luyi,
    我還有很多organza, 絲花, santin等材料, 下次需要, 又如果還有的話, 可寄給你.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 靚芒, 多謝你先啦. 不過都唔知會唔會再有機會做, 相熟的朋友都結晒婚了.

      Delete
  5. 呢啲材料唔循環再用真係嘥啦

    ReplyDelete
  6. 有咁嘅才能,一定要發揮,大家都滿足。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實都無諗過會整到, 但整完真係好開心.

      Delete
  7. 不是價錢的問題,而是心思和巧手,加上保貴的時間!你的DIY真是做得很美美!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你! 時間和心思真係花唔少, 不過見到靚靚就好開心.

      Delete
  8. Replies
    1. 你點會粗枝大葉呀, 你平時煮嘢食擺盆都好靚啦.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...