Thursday 10 April 2014

愛心便當 - 照燒雞扒飯

之前為了送湯去醫院給奶奶, 從櫥櫃挖了很久沒用的飯壼出來. 

其中一個飯壼是哥哥BB時買來帶粥仔出街餵他的, 之後細佬也有用, 哥哥幼稚園時也曾用來帶飯, 然後就打被入冷宫了.

哥哥見到那飯壼, 想起小時候用來帶過飯, 又說要開始帶飯.

其實我一向都想他帶飯, 因為我知道他每次在學校買的都是沒營養的漢堡或者份量超細的飯,對大胃王的他根本不夠飽.  現在難得他肯帶飯, 就算要早點起來預備我也很樂意.

哥哥每星期一和四都要留在學校吃午餐, 所以我也只需要早起兩天而已.

上星期一開始帶飯, 只是翻熱前一晚留起的飯菜.  但發現這樣子翻熱後帶去學校, 等到午餐時間就已經冷了.

還是當天早上煮比較好,能保温久一點.  前一晚洗好米, 預較好煮飯時間(智能電飯煲太有用了), 早上六點就有熱騰騰的飯了. 

今天早上就預備了照燒雞扒給囝囝.  用新鮮雞脾起肉, 醃過夜.  今早煎煎煮煮, 十五分鐘就攪定了.  再加上白烚西蘭花和煎荷包蛋, 就是豐富的午餐了.


囝囝似乎很自豪可以帶飯, 他說他的同學們看到都很好奇, 打開飯盒後都說: "Wow, so nice! I want to eat too."

不過, 今天早上半夢半醒間忘了放冰糖, 也沒試味, 希望不會太鹹吧. 

22 comments:

  1. 媽媽愛心午餐盒,囝囝多幸福!

    ReplyDelete
  2. 仲加一隻陽光蛋,完美的午餐呀。

    ReplyDelete
  3. 好呀, 難得孩子肯帶飯上學, 早點起床都抵..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 住家飯有營養啲, 瞓少啲都抵既.

      Delete
  4. 我未用過飯壼架,依家咁樣午餐時間d飯係熱定暖架?

    ReplyDelete
  5. 咁好鎹 I want to eat too."哈哈

    ReplyDelete
  6. 愛心便當好吸引,同學仔一定好羨慕啦。

    ReplyDelete
  7. 細佬又有冇話要帶飯呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢幼稚園返半日學, 無機會帶飯.

      Delete
  8. 很難得仔仔喜歡帶飯,又得到同輩讚賞而感到自豪。

    ReplyDelete
  9. 咁正嘅飯盒一定令同學仔羨慕啦

    ReplyDelete
  10. 哈~唔好笑我~~
    我中學同屋企15分鐘距離~嗰時我阿媽日日煮好餸拎黎學校等我食~
    真係幾爽~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘩, 你咁幸福. 我中學同屋企都係20分鐘距離, 不過都無住家飯食. 以前見到同學帶飯都唔知幾羡慕呀.

      Delete
  11. 帶飯返學真係好過食學校飯堂的食物呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 肯定好食過, 仲大份啲食得飽啲.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...