Monday 14 April 2014

愛心便當 - 蝦仁炒蛋, 鍋貼

又到星期一, 愛心便當又上場了.

昨天從教會回到家已經四點多, 好累了, 不想動腦筋, 於是今天的愛心便當就一切從簡.

只是烚芥蘭, 蝦仁炒蛋和煎鍋貼.  不過囝囝要吃日本米, 但今日的餸都沒汁的, 於是混入一點鮭魚味的調味粉比較好味. 蝦仁和蔥粒昨晚預備好, 菜也昨晚洗好, 米洗好放飯煲預定朝早六點煮好, 鍋貼只是用現成急凍餃子煎成.  早上六點半就弄好了, 還有時間拍照.  


以前我大學放假時回香港做暑期工時, 爸爸也會每天早起為我預備愛心飯盒, 但他做的比我做的豐富很多.  同事們都是帶隔夜剩菜, 我的卻超級豐富, 他們都羡慕死了.  有多豐盛? 我記得其中一天打開飯盒 (有間隔的那種), 大的那邊上面是黑椒牛扒, 下面是白飯, 白飯下面還有煎荷包蛋, 然後小隔那邊是蒜心炒魚鬆. 還好那時的我夠瘦, 也還年輕, 吃多也不怕肥, 如果換成現在, 我看食一個星期已經肥死了.

但這福利好像只有我才有, 我弟妹們後來都只是帶隔夜飯菜.  真的太感激爸爸了!

16 comments:

  1. 咁好餸仲要加餃子,同學仔一定又羡慕嘞。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔知呢, 佢無講, 不過我諗都會.

      Delete
  2. Replies
    1. 都好餸過我自己份午餐架啦.

      Delete
  3. 哈哈,我做女時的午餐飯盒都是老媽早上煮的,最愛是鮮茄豬扒,但我阿仔午餐盒要食隔夜鎹,你真是好媽媽。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 鮮茄豬扒正呀. 其實隔夜餸都可以好味, 但佢返學時間早, 到午餐時帶隔夜餸就凍晒唔好食.

      Delete
  4. 我都係食隔夜餸架咋.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我自己懶得帶飯, canteen嘢食仲難食過隔夜餸.

      Delete
  5. 讀書時我唔鍾意帶飯因為得一孖臘腸咋!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 得一孖臘腸咁慘, 咁我都唔肯帶囉.

      Delete
  6. me too, my dad is a good cook and he will prepare our lunch box in the morning.(mummy of two)

    ReplyDelete
  7. Luyi, 你而家點算肥呀? 以前是under-weight, 而家就啱啱好!
    真窩心,父母對兒女真的好!你爸爸當年一早煮豐富便當給你;現在你煮爱心便當給你兒子。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 肥係相對既, 我以前真係好瘦, 無咩肉架. 父母都係對兒女好架啦.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...