Monday 7 April 2014

環保花籃

最近做了好幾樣DIY, 其中一樣是小花籃.

朋友需要小花籃, 但在這邊很難找, 就算找到也很貴, 於是問我會不會織籐籃.

小學時曾經織過, 當時家裏有些籐 (我祖母娘家是做籐器生意), 我從圖書館借了本書來學織, 印象中織得不好, 因為籐浸得不夠軟.

告訴朋友以前織過, 但就算仍記得, 我去哪裏找籐?

不管材料去哪找, 先上網找織籐籃教學温故知新.

居然有很多教用報紙來做花籃.  好像很好玩啊!

跟着youtube video來做, 共做了兩個. 左邊是第一個, 右邊是第二個.  有了第一個的經驗, 第二個做得較快, 也比較好看.



用報紙識花籃其實不難, 最麻煩就是要捲報紙條, 捲了一晚,手指全都變黑了.


這些花籃還要再後期加工裝飾的, 先賣個關子, 你們猜到是用來做什麼嗎?

有興趣玩玩這個小手工的, 可以看看這個video:


20 comments:

  1. Replies
    1. 其中一個係答案, 遲啲先揭盅.

      Delete
  2. 做得好好呢!我都有見過有人賣呢種籃

    ReplyDelete
  3. 有興趣喎. 有時間想玩吓.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 幾好玩, 可以做筆筒等放下嘢, 快啲試下啦.

      Delete
  4. 環保花籃video我都見過,不過一見到捲報紙條果part就驚咗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 織花籃慢慢睇到佢成形會越織越有動力, 但捲報紙條就真係好tedious.

      Delete
  5. 你真的有心機呀, 我坐唔定做手工架(不過可以坐定睇電視)。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我鐘意做手工, 可以坐喺度慢慢做, 電視反而我唔太鐘意睇.

      Delete
  6. Replies
    1. 遠睇真係睇唔出架, 呃得人.

      Delete
  7. 你好有耐性同心機,犀利

    ReplyDelete
    Replies
    1. 織花藍其實幾好玩, 但捲報紙條就真係好花時間了.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...