Thursday 17 April 2014

愛心便當 - 雞扒腸仔意粉

今日好攰好攰, 昨晚睡不好, 今早還要早起為囝囝預備午餐.

昨天晚上帶了細佬去教會為星期六朋友的婚禮綵排, 細佬是花童, 要捧着我親手做的戒枕走紅地氈.

放工回到家, 趁還有一點時間, 快快的煮了茄醬, 雞脾去骨醃好放雪櫃, 才帶細佬出門.

今天哥哥就有雞扒配茄汁意粉做午餐了.  早上起來煎雞扒, 今天煎得很好, 皮脆卜卜的.   雖然帶到去學校都已經不脆了, 但至少夠香. 意粉烚好後加入橄欖油撈勻, 就不怕黏在一起了. 飯壼太少, 不可能放得下他吃的意粉份量, 所以用食物盒裝, 沒保温.  但茄醬今早煮滾才入飯壼, 午餐時應該還温, 倒入意粉上應該就剛好了. 囝囝說雞扒不夠, 要加一條腸仔.


他的午餐比我自己在公司食堂食到的更豐富哩, Daddy常說我寵壞他.  Daddy也怕我早起煮飯太累, 居然利誘囝囝, 叫他不要帶飯, 不過囝囝不肯.


16 comments:

  1. Daddy怎樣利誘囝囝?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢話加佢零用錢, 不過囝囝唔受.

      Delete
  2. 新姐姐幫不到你嗎?的確是辛苦呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢樣嘢我唔敢叫姐姐做, 佢瞓唔醒或者煮唔切, 囝囝就無飯帶, 我自己做好過.

      Delete
  3. 睇見你咁忙都一早起身整午餐俾仔仔帶飯,我覺得自已實在太懶喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係既, 你用其他方式去愛仔女啫.

      Delete
  4. 利誘??? 批准佢食炸o野???

    ReplyDelete
  5. 去骨雞脾啖啖肉, 愛心午餐呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 俾佢帶飯一定要去骨, 怕佢用手拎攪到好污漕.

      Delete
  6. Replies
    1. 居然話加零用錢, 不過囝囝唔受.

      Delete
  7. 哈哈~其實哥哥都幾食得喎!~食唔少嘢~哈~!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...