Tuesday 1 April 2014

煲粥炒麵

上星期三開始每天煲湯拿去醫院給奶奶, 來來回回的真的好累. 我想奶奶從來未試過連續那麽多天都喝藥材湯, 黨參淮杞桂圓紅棗烏雞, 淮山蓮子茨實烏雞, 黑豆粟子黨參黑棗豬脊骨湯等.  本來想把這些湯水post上來, 但太匆忙了, 來不及影相就入暖壼送去醫院了.

感謝神, 奶奶的手術很順利, 星期日已經出院了.

想不到囝囝們很乖, 今天下午居然自動自覺打電話去問候嫲嫲, 奶奶高興到立刻打電話來公司告訴我.  我們兒子新抱的問候都及不上孫仔的一個電話. 

最近太忙, 沒好菜上桌了, 只有家常便飯, 炒麵煲粥就最簡單了. 

想炒上海粗炒的, 但老抽下得少, 不夠顏色, 叫它椰菜肉片冬菇炒烏冬好了.


原本只是炒烏冬, 但細佬說要食粥, 於是也煲了一點粥. 那天下午去完一個小朋友的生日會, 很遲才回到家, 極速煲了蠔豉肉碎粥.  蠔豉用熱水泡幾分鐘, 沖淨然後切大粒來煲, 很快就軟也出味.  家裏沒現成肉碎, 我還要親手剁肉.  為什麽不叫姐姐剁? 因為她的廚房功夫手腳極慢, 等她刴完肉我們都餓扁. 


16 comments:

  1. 原來新加玻都興煲湯送去醫院架

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢邊興唔興我真係唔知, 因為我係香港人, 知道要煲湯去醫院. 我兩個姑奶都唔識煲湯.

      Delete
  2. Replies
    1. 原來係daddy叫佢哋打電話架, 不過囝囝叫唔好話番俾嫲嫲知喎.

      Delete
  3. 感謝神你奶奶手術順利,有你日日煲湯俾佢,真好福氣。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩我識煲湯咋, 佢兩個女都唔識架.

      Delete
  4. 祝你奶奶早日出院

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝, 星期日出咗院, 依家喺屋企休養.

      Delete
  5. Glad your mil is recovering well !

    ReplyDelete
    Replies
    1. She's recovering well although the wound still hurts but guess that's expected anyway.

      Delete
  6. 你奶奶好福氣,兒孫媳婦都咁乖。

    ReplyDelete
  7. 祝你奶奶早日康復! 身體健康! 比起新加坡人,我地煲湯就叻好多!
    我都鍾意食粥, 但次次都掌握唔到煲粥的時間!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你! 呢邊人真係唔多識煲湯. 煲粥我無計時架, 總之煲到夠爛囉.

      Delete
  8. 你奶奶冇事就好~希望佢快d 復原呢~!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...