Tuesday 8 April 2014

乾炒牛河

已經幾個星期沒把相機裏的相下載至電腦了, 所以要先出動倉底貨.

兩個月前某星期六煮了老少爺們都愛吃的乾炒牛河做午餐.

自己炒牛河經濟又少油, 比外面吃到的健康些少.


每次炒河粉都覺得好像在開檔, 一次要炒很大鑊.  但多多都依然能吃完, 因為家人太愛吃了.

最好笑的是一碟河粉就反映出兩個囝囝的不用口味.

哥哥: I don't like the spring onions.  (我不喜歡吃蔥)
細佬: Oh, I like, give me.  (我喜歡, 給我)

細佬: But I don't want the bean sprouts. (我不要芽菜)
哥哥: Ok, I like that, give me.  (我喜歡, 給我)

整餐飯兩兄弟就互傳蔥和芽菜. 




18 comments:

  1. 我地都愛吃乾炒牛河,但每次炒牛肉都唔掂!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 牛肉係幾蝦人炒架, 我都唔係次次炒得好.

      Delete
  2. 太好啦,終於有你們個個都鍾意嘅食物啦,哈哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈, 煮親呢味都唔會有人投訴.

      Delete
  3. 乾炒牛河係大老爺至愛

    ReplyDelete
  4. 兩兄弟一凹一凸,非常合拍呀

    ReplyDelete
  5. 乾炒牛河炒得好靚,我唔識炒河粉架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 炒河粉其實唔難, 最緊要隻鑊夠紅先落油, 咁就唔會痴底.

      Delete
  6. 乾炒牛河多多都唔夠食呀。

    ReplyDelete
  7. 起碼兩個唔會爭食同一樣食物!叻叻!炒河真係高難度,好難炒。。。。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...