Tuesday 15 April 2014

咖喱薯仔雞翼

細佬近來很喜歡寫字條給人, 可能因為今年在學校開始學寫句子.

某日放工回家, 他塞了下面這張字條給我.

如果我沒看這篇的標題應該會看到一頭霧水吧.  我看得明白因為他中午時打電話來問我某幾個字怎樣串, 但在電話裏可能聽不清楚, 所以寫錯字囉.

他寫的應該是: Mommy why so long we still never eat curry potato.







真的嗎? 咖喱辣的呢.  再三確認, 他真的是要食咖喱薯仔.  那好吧, 第三晚就煮了咖喱薯仔雞翼. 

用了Nonya Mak牌子的咖喱醬, 只需加水和椰漿就可以, 連鹽都不用加, 零難度的, 所以這碟是叫姐姐煮的. 這咖喱醬只是微辣, 不過對小朋友來說應該也會辣.  但細佬居然還要撈汁, 反而哥哥邊食邊嗌辣, 還狂灌水.


細佬食完咖喱薯仔雞翼, 還意猶未盡, 第二日又嚷着要食辣椒蟹, 食辣食上癮了. 

14 comments:

  1. 我以為Po Pa Po係佢嘅代號呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈, 我俾朋友睇佢哋都唔明我點解知佢講乜.

      Delete
  2. Replies
    1. 佢口味好奇怪架, 連生蔥, 薑, 蒜蓉都食架.

      Delete
  3. 日本咖喱唔辣可能啱哥哥食.

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. 咖喱蟹我未煮過, 但煮咗辣椒蟹俾佢食.

      Delete
  5. 咁識食,想食咖喱蟹?

    ReplyDelete
  6. 看你的做法,咖喱雞好易整。
    真的要留意Luyi的咖喱蟹食谱啦!谢谢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 辣椒蟹做法亦都好簡單, 最難係劏蟹啫.

      Delete
  7. 細佬好識食, 時常有order落.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 兩個囝囝都成日落order架, 但咁都好, 我唔駛諗煮乜.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...