Wednesday 23 April 2014

婚禮禮堂佈置

當朋友告知要結婚時, 我立刻說會全力幫忙的. 

想不到越做越多, 除了做姊妹, 細佬做花仔, 還做了花籃, 戒枕, 歌譜本和花女頭飾, 最後竟然禮堂佈置也包了. 

沒什麽創意的我, 能夠做佈置, 連我自己都覺得意外.

設計和花籃, 戒枕相似, 只是大型一點罷了, 都說我沒創意的啦.

假花, 絲帶和紗布是和新娘一起去選購的, 然後花了兩個星期一的晚上去把假花和絲帶綁起來.  婚禮前一天我才和其他的helpers掛在禮堂裏, 漂亮嗎?  我自己很滿意, 相信新娘也是.

還好佈置完立刻拍下照片, 婚禮當日太混亂, 根本沒時間去拍.






 教會的另一位姐妹負責插花, 好美好美!


22 comments:

  1. 嘩,我鍾意紫色,佈置得好靚呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新娘鐘意紫色, 所以佈置用紫色. 加埋啲紫色花瓣, 感覺浪漫.

      Delete
  2. 假花佈置好靚,話專業都有人信呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你! 用真花唔夠環保, 同埋可能第二日已經開始殘, 所以用假花, 以後或者可以再用.

      Delete
  3. 真係好姊妹,花同佈置都好靚。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你! 幫得幾多就幫幾多, 見到效果靚靚自己都開心.

      Delete
  4. Purple is so romantic, very nicely done!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya the whole effect is so romantic, I especially like the petals on the organza drapes.

      Delete
  5. 整得好靚呀!!!!好pro呀!

    ReplyDelete
  6. 很久沒玩婚禮佈置了。你做得很好呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係第一次做咋, 好彩效果好滿意.

      Delete
  7. 你好有義氣呀,做咁多

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好朋友嘛, 見到效果靚靚自己都好開心好有滿足感.

      Delete
  8. 呢個都包黎做,佩服!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 幫人幫到底嘛, 而且係好朋友, 無所謂啦.

      Delete
  9. 證明你很重視朋友,錫朋友,才可以幫到佢地這個忙。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實用假花整簡單好多. 一對新人都係我好朋友, 幫得幾多就幾多囉, 整得靚靚自己都開心.

      Delete
  10. 你呢個朋友真係唔話得~你 朋友仲好好福氣TIM!~
    仲有你一定係個大好人~

    ReplyDelete
  11. 做得好靚呀,而且你的裝飾跟插花好襯!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 多謝你, 成個禮堂都係紫同白, 好靚.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...