Wednesday 16 April 2014

辣椒螃蟹, 椒鹽排骨

細佬嚷着要吃辣椒蟹多時, 但要煮蟹也不是想煮就立刻能煮, 因為不是常有蟹賣, 至少我住這區的街市沒蟹賣的, 我附近的超市也不是每天都有.

星期六在超市見到有蟹賣, 比平常貴一點, 但也買了兩隻來滿足囝囝們.

煮辣椒蟹我都會用現成醬汁的, 因為懶, 也不想家裏放太多平常少用的材料. 今次用了singourmet牌的辣蟹醬, 以前介紹過的.  不是最喜歡的牌子, 但超市只有這牌子和Prima.  Prima的要S$7.x, 我買的螃蟹也只是18大洋, 不想"為了豉油買隻雞", 於是就買便宜一半的Singourmet了. 但注意, Prima醬是夠煮1kg蟹, 而Singourget則只夠400g 蟹(包裝上寫的).

因為醬汁只夠煮400g蟹, 所以兩蟹兩食. 大隻的那隻蟹煮了辣椒蟹, 細隻的就煮薑蔥炒蟹.

辣椒螃蟹煮法



 辣椒蟹是主角, 擺盆都擺得美美的.  薑蔥炒蟹只是大配角, 隨便上碟吧.


還煮了一小碟的椒鹽排骨, 跟雀后的做法, 做法簡單但真的非常好味.  這餐還有西洋菜無花果排骨湯和油菜, 很豐富, 這餐大家都有點選擇困難症喔.





18 comments:

  1. 嘩!兩個餸都好美味.
    香港買蟹好貴呀.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港賣幾錢呀? 呢邊通常S$18-25/kg.

      Delete
    2. 差不多要二佰元一斤呀.
      有次在一間潮州飯店, 一隻紅蟹(凍蟹)要三佰元起碼.

      Delete
    3. 二佰元係街市價, 或是酒樓價? 呢邊喺外面食都好貴架, 凍蟹一隻都要三佰港紙以上, 辣椒蟹就至少四五十蚊一公斤.

      Delete
  2. 咁少排骨已經夠食?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有兩碟蟹, 又有湯有菜, 碟排骨只係當配菜, 所以一人一, 兩舊都夠, 啲排骨好大舊架.

      Delete
  3. 薑蔥炒蟹淪為大配角,真慘.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 喺我屋企薑蔥係唔多受歡迎的.

      Delete
  4. 小朋友好少咁食得辣喎。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢隻醬偏甜唔太辣, 所以可以接受.

      Delete
  5. 很豐富, 我樣樣都啱食,唔使左揀右揀架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實我哋全家都係全部都食, 呢餐乜都清, 連湯渣都清埋.

      Delete
  6. 兩味蟹我都鍾意呀!

    ReplyDelete
  7. 兩種做法, 各有各好味, 我都鍾意食! 不過至怕劏蟹!

    ReplyDelete
  8. 一餐煮兩款蟹,仲有其他餸,真有口福。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...