Thursday 24 April 2014

愛心便當 - 雜錦滷水, 乾炒牛河

今次一篇出兩份愛心便當.

星期一是雜錦滷水, 有滷牛腱, 雞翼和雞蛋, 還加了些烚椰菜, 料多到幾乎蓋不上.  滷水都是星期日晚煮的, 朝早放爐頭翻熱才將牛腱切片, 雞翼去骨.  雞翼要去骨, 一來方便囝囝用叉吃, 二來可以慳位.


今天只是簡單的炒牛河. 平時星期六午餐都是煮五人份, 足兩公斤河粉, 但今早炒得少, 所以相對芽菜和牛肉就比較多.


24 comments:

  1. 我知道點解W投訴啦,妳偏心,煮咁好料比仔仔做午飯,W妒忌呀,哈哈哈

    ReplyDelete
  2. Luyi可否分享一下炒河粉的心得,我做過一次,好難食。。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你睇我篇舊post: http://luyi-family.blogspot.sg/2010/02/blog-post_2.html.
      最緊要係鑊燒到夠熱先落油(唔落油都得, 因為河粉本身都好油), 再出煙先落河粉, 咁就唔會痴鑊. 炒到河粉有少少熱就可以加入老抽, 生抽調味調色. 如果想炒到好似酒樓咁, 就先將生抽, 老抽和熟油混合才逐少加入, 用鑊鏟同筷子兜勻, 咁啲色水就會好靚, 但就會油好多.

      Delete
    2. 我的河粉是乾那些,可能唔適合炒都唔定,真係要多練習,

      Delete
    3. 乾既我未試過炒, 等我買啲嚟試下再話你知.

      Delete
  3. 仲好餸過我嘅晚餐呀。

    ReplyDelete
  4. 午餐都咁多野食,難怪囝囝要帶飯盒。

    ReplyDelete
  5. 真有心思,好體貼

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. 不過佢返嚟話唔好味喎, 無汁太乾喎, 但乾炒又點有汁呀?

      Delete
  7. 有冇其他同學仔都帶飯架?

    ReplyDelete
  8. 唔怪得囝囝堅持要帶飯

    ReplyDelete
  9. d 餸咁吸引~~我係你囝囝都日日拎飯返學~!

    ReplyDelete
  10. 乾炒牛河我至愛呢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 不過佢話拎到去學校到食飯時間已經唔好食喎.

      Delete
  11. 雞翼去埋骨,真有心機!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔去骨驚佢食到成身都係, 到時洗校服仲麻煩呀.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...