Wednesday 2 April 2014

星期一晚餐精選 31 Mar 2014

好像好久沒出星期一晚餐精選了. 

最近除了因為要去醫院探奶奶外(星期日已出院), 還在做一個特別project.  每星期一都是快快食完晚餐, 就和鋼琴老師開工做project, 所以晚餐菜式都很求其.

這星期的因為焗了叉燒, 也拍了像樣一點的相, 就寫來給你們看.

肥叉燒, 好香好好味.  焗叉燒一定要用夠肥的五花肉(pork shoulder), 焗出來才不乾也會爽口. 從前覺得只用叉燒醬醃就夠了, 現在發現用T&P的食譜醃出來的叉燒比外面燒味舖賣的更好味啊.

叉燒的右上角是蒜頭豆豉炒青口, 最近才post過, 就不放出來了.


烚菜炒菜有點悶, 這天來個蛋白蟹肉扒菠菜.  其實說到底也是烚菜, 只是菜上面扒個芡汁已而. 超級簡單的做法, 但用來宴客還很體面的.  我用的是急凍蟹腳肉, 解凍後洗淨再用薑汁, 酒, 鹽, 糖和胡椒粉略醃.  薑汁和酒不能少, 可以去腥. 鑊內下油, 燒熱, 爆香蒜蓉和薑蓉, 加入蟹肉快炒, 加點水, 蠔油和鹽, 煮至蟹肉熟, 勾芡, 最後加入蛋白快手兜勻即可.


青紅蘿蔔南北杏無花果排骨湯, 非常清甜.


24 comments:

  1. 屋企焗叉燒我覺得好方便啊

    ReplyDelete
  2. 你的鎹整得好靚呀。

    ReplyDelete
  3. 我下次又要試試用 pork shoulder,在香港的叉燒都唔係幾好食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗唔同butcher叫法唔同, 總之要買半肥瘦.

      Delete
  4. 我用 pork neck, 未試過用 pork shoulder, 我用 pork shoulder 做肉碎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我呢邊無pork neck, 但有時pork shoulder 望落都好似豬頸肉. pork shoulder 都好肥, 所以肉碎會係lean pork 或lean shoulder.

      Delete
  5. 我焗的叉燒總是不上色......

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Fairprice don't have colar butt, only shoulder butt but I believe they're probably the same, just called differently.

      Delete
  7. 我都係跟T&P焗义燒架!!!
    不過我同一樣用5花腩... 因為唔鞋口, 而且焗完都唔覺肥膩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 五花腩係咪即係pork belly? 我呢邊叫五花肉, 即半肥瘦豬肉, 五花腩呢邊好似係叫三層肉.

      Delete
  8. 唔講唔知,原來我買錯豬肉部分來整叉燒,唔怪之得唔好食啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一定要唔可以怕肥, 唔肥焗出嚟就嚡口架啦.

      Delete
  9. 义燒肉質好鬆軟,焗得好靚呀。

    ReplyDelete
  10. Replies
    1. 其實我唔鐘意有汁架, 不過屋企人鐘意.

      Delete
  11. 見到叉燒~好想食~家下好肚餓~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 去斬大舊叉燒啦, 再唔係自己焗.

      Delete
  12. 引C人啦!可惜我呢度無鮮豬,第日一定要試下!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁frozen既都應該可以既, 醃過夜應該可以蓋過朕雪味.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...