Thursday 20 March 2014

好味晚餐+飯後散步

星期六突然想食蜆, 但買不到, 買包急凍青口來代替.  之前買過一包急凍青口肉, 煮起來沒味道的.  這次買連殼的來試, 包裝上寫着來源地是美國(或加拿大, 忘了).

用豆豉蒜頭來炒, 勁香勁惹味, 還加了些少紅椒絲作點綴.  Daddy見到這碟炒青口好開心, 因為好久沒炒貝殼類了, 他和細佬吃個不停.



本來想煮東蔭公湯, 買了香茅檸檬葉南薑, 但買不到蝦, 就換成泰式風味焗烏頭 (食譜參考鬼嫁).  一出爐Daddy聞到香味就已經很興奮, "今晚煮了泰國菜嗎?".  平常不愛吃蒸魚的他, 那晚也吃得津津有味, 囝囝們則最愛魚肚裏面那塊超夠份量的肥膏, 我見到就怕怕. 也好, 魚油有Omega-3, 小孩吃了有好處. 


煮東蔭公除了蝦, 也可以用雞肉, 魷魚或其他配料, 沒煮其實是因為姐姐已經煲了老黃瓜紅蘿蔔排骨湯.  這天她很乖地自動自覺煲湯, 因為家裏累積了很多紅蘿蔔(都怪她, 欲知前因, 請看上星期的post). 我說再吃不完的話, 她要自己把全部吃完, 所以她快點拿來煲湯. 我懶得去找煲湯料, 叫她放幾粒紅棗來一齊煲就算.


這餐很合全家的胃口, 大家都吃得很快. 於是飯後就一齊到家對面的河邊散步(其實是去水道, 但兩旁都規劃得很好, 有坐位, 又有跑步徑等).


晚上來散步真的很舒服, 有點微風.  "河"邊有很多人在散步, 跑步, 放狗, 或坐在椅上休息.

 環境很清幽


19 comments:

  1. 飯後散散步對身體有益,我依家都有做呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好想日日飯後散步, 但平時囝囝哋要返學就唔可以去, 因為要督佢哋個功課温習.

      Delete
  2. 我都有飯後散步呀

    ReplyDelete
  3. 好攪笑,你就買美國或者加拿大嘅青口,我呢度就買纽西蘭嘅青口。
    海鮮餐聞到都好味,難怪一家大小咁雀躍。

    ReplyDelete
    Replies
    1. me 2! :p (sorry for interfering)
      kit from vancouver

      Delete
    2. 其實呢邊美加和澳紐的都有, 我都無特別去注意產地, 只係咁啱買到包美國的.

      Delete
  4. 河邊有冇蚊咬架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有架, 所以噴咗蚊怕水先去行.

      Delete
  5. 睇完你介紹,我就想煲老黃瓜。在香港先買到呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 細佬喺香港我都未食過老黃瓜, 都係過咗嚟呢邊先識.

      Delete
  6. Haha!! yummy... 食完飯行下, 都幾好, 健康!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 飯後散步對身體好呀, 可惜我唔係日日都有時間去行.

      Delete
  7. 家下我每晚都落公園急步~哈~我發覺d 腸胃好咗唔少~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 肚腩都細啲, 只可惜我無時間日日去飯後散步.

      Delete
  8. 原來西邊都有那麼美的地方供散步!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 西邊都有park connector, 都唔錯架.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...