Wednesday 19 March 2014

日式燒汁三文魚頭, 薯絲豬肉餅


因為奶奶對手術猶豫不決, 原本今年的手術時間給別的病人拿了, 現在要等到下星期三, 但仍要等星期五再檢查才能真正確定.  延遲一個星期其實奶奶更高興, 她本來對手術已經很抗拒, 又要臨時臨急, 她更萬二分不願意. 

14.03.2014

星期五見完老師後, 很不想動腦筋想晚餐要煮什麽. 

現在換了新姐姐後, 我越來越不想進廚房.  舊姐姐喜歡煮也喜歡吃, 在廚房和她一起煮, 有人陪煮廚食會更有興緻.  但新姐姐對煮是零興趣的, 很多時候我一進廚房, 她就九秒九閃開, 除非我指明叫她看我煮.  不過, 就算她留在我旁邊看, 也根本不會進腦裏面的, 下次叫她照樣煮, 也是一樣不會. 

以前星期一至五我都不用為晚餐煩惱, 舊姐姐會自己決定.  新姐姐也愛自己決定, 但不是豬碎肉煮豆腐就是豬碎肉煮薯仔, 然後第二餐就會是煎豬扒.  總之用最簡單最快, 連砧板和刀都不用洗的就最好.  前陣子天天午餐晚餐都豬碎肉, 連囝囝們都抗議不肯吃.  現在我不買現成豬碎肉, 她要煮的話, 自己慢慢剁吧(她當然不會啦).  為免每天無啖好食, 很多時候我都要交待她晚餐煮什麽, 一個星期七天, 真的很累人.  想煮的, 就算我把食譜寫好, 她也可能煮不出來, 還是要我放工回家才煮.  所以真的越來越不想煮.

最後那晚煮了日式燒汁三文魚頭, 可惜我的鑊煎魚會痴鑊, 賣相差了點.  但三文魚頭又滑又鮮, 那terriyaki sauce送飯亦一流.  做法以前寫過, 請按此.


薯絲豬肉餅, 煎至金黃色, 夠香口. 這菜也是以前post過的, 做法請按此


這餐還有味噌湯和烚菜心, 簡單快捷的一餐.

22 comments:

  1. 姐姐問題真係幾令人心煩... 我聽有D香港朋友講, 而家唔止顧主選姐姐, 姐姐都選僱主... 可能要同姐姐夾到都係一門學問... 不過返工已經夠辛苦, 放工仲要唸... 我都鄧你辛苦... T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家新一代的姐姐好多90後, 個個都好揀擇, 又話要有自己房, 又唔要湊細路.

      Delete
  2. 請工人都要碰運氣,辛苦你啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 除咗煮飯之外, 佢其他嘢都OK既.

      Delete
  3. 薯絲豬肉餅我鐘意呀

    ReplyDelete
  4. 摷吓舊blog睇吓煮乜囉.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 摷咗佢唔識睇亦唔識煮, 最尾都係我要煮.

      Delete
  5. 有冇可能換個新姐姐呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 換過個又唔知會好定唔好呢, 如果仲差既咪慘.

      Delete
  6. 你放左工又見兼顧廚房,真的很忙。希望姐姐畫快適應啦,

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢好適應架啦, 因為佢都無打算要學煮, 係我要適應多啲.

      Delete
  7. 遇到一個愛煮食嘅姐姐真係一個福氣。

    ReplyDelete
  8. 真糸, 好姐姐可遇不可求!! 我都好明!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新一代的姐姐好難揾個肯學肯做.

      Delete
  9. 話雖如此,但無事可難到女強人Luyi的!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我唔係女強人, 小女人一名啫.

      Delete
  10. Replies
    1. 新一代的姐姐好難揾個肯學肯做.

      Delete
  11. 好的工人姐姐好難搵~搵到好o既係lucky~搵個衰o既係正常~!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 新一代的姐姐好難揾個肯學肯做.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...