Monday 11 July 2011

失敗版冰糉

端午節前在Carol老師那裏到黑糖冰糉,晶瑩剔透又QQ的樣子立刻把我吸引住,心想一定要試做。

但端午節前實在太忙了,沒時間做。端午節後又找不到糉葉,也就做不成。

上個星期上聲樂課時,在老師家裏看到一些她用剩的糉葉,喜出望外。老師看我這麽高興,就把全部送我。

高高興興的把糉葉捧回家,就算姐姐星期日放假,我也等不了,非要把這冰糉做了才心息。

最費力的步驟就是炒綠豆饀,要不停攪拌,手好酸耶!

外皮要用蕃薯粉和太白粉。家裏剛好有蕃薯粉,但沒太白粉。我只做食譜一半份量,只需25克太白粉,沒理由為了這一點點去買一包太白粉回來吧。反正平常勾芡也是可以用粟粉代替太白粉,就換成粟粉吧。

綠豆饀搓成圓球型,好像鹹蛋黃。一切準備就緒, 可以包糉子了。



包好蒸20分鐘,我看錯,蒸了30 分鐘,應該不會有影響。放涼了, 收雪櫃。

好期待的拆開第一隻,噢,怎麽差這麽遠?

原作的晶瑩剔透, 我的卻那麽實在,完全不透明,口感說不上硬但也不Q。


最好吃就只有那綠豆饀。


我想問題是出在粟粉上,早知道就不要懶惰,乾脆去買一包太白粉回來不就好了,現在白忙一頓。

雪櫃中另外五隻所謂冰糉該如何處置呢?





7 comments:

  1. 我都以為太白粉和粟粉是差不多呢!
    [版主回覆07/12/2011 09:18:00]我知係唔同既, 但諗住用少少就費事去買包, 點知就出事.

    ReplyDelete
  2. 粟粉和太白粉完全唔同啊! 唔緊要, 下次再整過!
    [版主回覆07/12/2011 17:26:00]我都知唔同, 但衰懶嘛咪出事囉. 

    ReplyDelete
  3. 咦..好似好好玩咁喎...等我又跟你做先!
    [版主回覆07/12/2011 17:27:00]我就係見到似好好玩,  所以試下囉.  等我去買包太白粉嚟再試先.

    ReplyDelete
  4. 為食加菲netnet12 July 2011 at 13:39

    真係黑黑實實的感覺...加油..等你靚糭.
    [版主回覆07/12/2011 17:27:00]等我去買包太白粉嚟再謔試試先.

    ReplyDelete
  5. Luyi 午安!!! 外賣到...請慢用!!! 出面落大雨...記得有遮出街呀!!!
    [版主回覆07/12/2011 17:27:00]多謝! 我呢邊好好天呀!

    ReplyDelete
  6. MOONmoon 如月12 July 2011 at 16:58








    咁你啡色嘅係咩嚟架?啡色又點會蒸到晶瑩呢
    [版主回覆07/12/2011 17:28:00]啡色係因為加咗黑糖, Carol post 的真的好晶瑩架, 有啲似梘水糉咁款.

    ReplyDelete
  7. 點解咁實色嘅?
    [版主回覆07/12/2011 17:30:00]可能因為我用粟粉代替太白粉啩, 咁我都可能煮啲粉漿時煮耐咗. 我遲啲去買包太白粉再試.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...