Monday 9 May 2011

魔鬼蛋糕 (附食譜)

為了上星期一勞動節補假聚餐時的綠茶蛋糕和忌廉焗薯, 我又買了一盒一公升裝淡忌廉.

剩下的又要逼自己整蛋糕了, 上次整了天使蛋糕, 今次就整埋魔鬼蛋糕.

網上找到兩個版本的食譜, 因為全都大同小異, 但又沒說明出處, 我就不連接去那些website 了.

我的是結合兩個食譜的做法, 朱古力戚風只是普通戚風做法加可可粉, 而朱古力忌廉則是朱古力(先加少少熱忌廉去溶朱古力)和打起忌廉混合而成.

想學美x的魔鬼蛋糕上面有一圈的朱古力作裝飾, 但又不會弄, 就成上面的樣子.


怪不得當時這蛋糕推出時那麽受歡迎, 鬆軟的蛋糕配上濃濃的朱古力忌廉, 真的很好吃.  我懶沒整朱古力脆脆, 不過就算沒有脆脆配也己經夠好了.



全家除了我之外都是朱古力的die hard fans, 所以一見到蛋糕就眼前一亮.  大佬一口氣食了三份一個七吋蛋糕, Daddy也食了一大塊, 一下子蛋糕只剩下三份一. 

兩個囝囝今日放假 (大選日補假), 那三分一就成了他們的下午茶了.

細佬每次見我影相, 他都要擺甫士叫我影.


食譜
朱古力戚風 (17CM 中空模)
材料:
A。蛋黃 3隻, 油 40克,牛奶 40克,低筋麵粉 55克, 可可粉 20克
B。蛋白 4隻,幼糖 65克
做法:
1。預熱焗爐180度。
2。麵粉和可可粉混合同過篩兩次。
3。蛋黃用直身打蛋器打勻, 加入油,拌勻,再加入牛奶,拌勻。
4。篩入粉類,拌勻。
5。蛋白打至起泡,糖分三次加入,打至硬性發泡 (即企身)。
6。先將三分一蛋白加入蛋黃糊中,輕手用直身打蛋器拌勻。將蛋黃糊倒入剩餘蛋白中, 改用膠刮輕手拌勻。
7。倒入模中, 拿起模在枱上敲幾下以去除大氣泡。
8。入爐焗35分鐘,可用竹籤測試是否焗好,如竹籤插入蛋糕中取出時沒沾上麵糊即蛋糕已熟。
9。取出立即倒扣,待完全冷卻後才可以脫模。
朱古力忌廉
材料: 朱古力 50 克,淡忌廉 (煮熱或叮熱)50克,糖 15克,淡忌廉 160克
做法:
1。朱古力座熱水至七成溶,倒入熱淡忌廉靜止片刻才用膠刮拌勻至朱古力全溶。
2。淡忌廉加糖打起,逐少加入(1),fold in 至均勻,便可抆在蛋糕上。
註:因朱古力和忌廉混合會有乳化作用,所以完成後的朱古力忌廉已經夠挺身可以用來抆餅,不需要再加入魚膠水。

9 comments:

  1.  我都係古古力迷...至愛又濃又苦既dark choc呀!!!
    [版主回覆05/10/2011 16:24:00]我淨係鐘意苦既, 太甜我好驚.

    ReplyDelete
  2. Mommy Dearest9 May 2011 at 22:50

    Yummy.... I LOVE dark chocolate cakes too!!
    [版主回覆05/10/2011 16:25:00]I'm not a chocolate fan, so I prefer the angel cake instead although equally

    ReplyDelete
  3. 噢!地利 Oh!tria10 May 2011 at 05:06

    呢邊都有個朱古力die hard fan
    [版主回覆05/10/2011 16:25:00]我只鐘意食黑朱古力, 怕甜.

    ReplyDelete
  4. 夠晒厚 cream.......
    [版主回覆05/10/2011 16:23:00]咪點用得晒咁大盒cream喎.

    ReplyDelete
  5. Dark chocolate cake is my favorite also! 
    [版主回覆05/10/2011 17:03:00]你返嚟啦?

    ReplyDelete
  6. 我全家都係朱古力狂!!!
    [版主回覆05/10/2011 23:02:00]我諗大部份人都鐘意朱古力,我係唔多正常嗰個。

    ReplyDelete
  7. 抆cream好難
    [版主回覆05/10/2011 23:02:00]係囉,好怕抆 cream,點抆都抆唔平。

    ReplyDelete
  8. 我唔識抆cream, 試過一次都無第二次呢。

    ReplyDelete
  9. 要幾耐嘅時間?
    [版主回覆03/19/2013 19:18:48]睇你手腳有幾快囉,最基本都要一個鐘頭,因為個蛋糕本身焗加上放涼都要一個鐘。記得要等蛋糕完全凍先好脫模。等蛋糕放涼時可以開始打個忌廉。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...