Thursday 3 March 2011

Almost there

始終都係要post埋啲甜嘢, 上個星期五, 六超勤力焗嘢 (希望Daddy收到今個月電費單唔好咋我型), 焗咗好幾樣嘢, 快手post埋佢哋啦, 呢篇之後仲有多一篇啫, 你哋就俾啲面睇埋佢啦.

為了裝飾那香蕉榛子朱古力蛋糕, 也為了消滅整蛋糕所剩的蛋白, 星期六就快快手焗了馬卡龍.

今次應該是第四或五次焗馬卡龍, 熟手了, 很快就唧好一盆.  本來想整baby pink, 但color paste下多了, 變了玫瑰紅.


次次都疊埋扮有餡, 今次真的有餡, 隨手夾上用剩的朱古力淋面. 

今次可以講係almost there, 馬卡龍面都算平滑, 但攪拌太久, 有點兒太瀉, 一直在消泡, 所以表面有細窿窿, 而且裙邊再出少少就更好.


有兩粒唧得太近, 黏在一起變成八字.

焗了幾次馬卡龍後, 可以說有點心得, 就算換了焗爐仍能焗出裙邊, 不過攪拌方面仍需多練習, 要攪幾耐真的要講經驗.

所謂心得就是: 要焗出裙邊最大要訣就是要等馬卡龍表面變乾才入爐焗.  原埋其實很簡單, 上層乾了結了皮, 焗時麵糊受熱會膨漲, 但因上面結了皮, 只能從下面溢出, 就形成了裙邊. 當然焗時爐温不能太大, 上面才不會裂開. 

很多食譜說放在室温靜置十分鐘或更長時間, 甚至唧好即刻入爐, 或許在外國濕度低的地方行得通, 但在新加坡高濕度之地就咁放外面大概半日都未必乾, 我亦沒耐性去等. 

所以我的方法是唧好後放在有風扇的焗爐裏, 開着40度左右一陣(只要稍暖便可)關掉, 待至馬卡龍表面乾了才取出. 然後才預熱焗爐至所需温度, 入焗爐便成. 

我自己都係實驗階段, 以上純粹個人經驗之談, 未必完全正確, 有講錯請儘管指正. 

9 comments:

  1. 好靚呀!! 但 Macaroon太甜 lar 好少整
    [版主回覆03/07/2011 17:02:00]多謝! 我都覺太甜, 所以整嚟玩同做裝飾咋, 我唔食架.

    ReplyDelete
  2. 好靚既macaron,不過實在太甜, 攞黎裝飾就啱, 我技術差唔敢做呢d
    [版主回覆03/07/2011 17:04:00]我都覺太甜, 淨係整嚟練習同做裝飾, 我唔食架.

    ReplyDelete
  3. 真係好鬼靚呀!  平時食就唔係好好, 做蛋糕裝飾就真係一流啦.
    [版主回覆03/07/2011 17:04:00]我都覺太甜, 淨係整嚟練習同做裝飾, 我唔食架.

    ReplyDelete
  4. 好靚呀, 但係我都係覺得太甜,食唔到,我唯一食到係我去LA時,我表舅父做朱古力macarons, using dark chocolate... very nice & not sweet!
    [版主回覆03/07/2011 17:05:00]我都覺太甜, 淨係整嚟練習同做裝飾, 我唔食架.  不過朱古力味我就會食, 朱古力的苦有少少中和作用.  可能綠茶都會ok, 等我下次試吓先.

    ReplyDelete
  5. 好靚呀,如果空口食真會太甜,用來做裝飾就真係靚爆啦
    [版主回覆03/07/2011 17:06:00]太甜我都食唔落, 用來玩吓做裝飾就好啦.

    ReplyDelete
  6. 真係整得超靚!!!!我都好有興趣整呢個..下次整既時候,可以參考你既心得,你今次既分享好有用呀!!!
    [版主回覆03/08/2011 13:41:00]仲需要繼續實驗. 希望我你啲所謂心得會有用啦.

    ReplyDelete
  7. I dare not to try. I sure will fail one. Make bread is more promising for me.
    [版主回覆03/08/2011 13:39:00]你唔試又點知呢? 失敗乃成功之母.  我都整咗幾次先整到咁咋.

    ReplyDelete
  8. 無敵の部屋8 March 2011 at 16:50

    我以前做失敗過又無心機再整.....搵日要再戰馬卡龍先~
    [版主回覆03/08/2011 21:09:00]呢樣嘢要多試幾次先得, 你整咗POST嚟睇下。

    ReplyDelete
  9. Pandos - 喺Krakow8 March 2011 at 18:42

    (Empty)
    [版主回覆03/08/2011 21:09:00]  多謝!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...