Sunday 13 March 2011

是日晚餐 13 Mar 2011

今日姐姐放假,我可以獨覇廚房。

是日晚餐三餸一湯,但都居然唔多夠食!

粟米魚柳,好香港風味,好似茶餐廳食的味道。食第一啖時都不禁讚自己,真係好好味!  呢碟大部份給兩個囝囝搶晒,不停地話好食。




熟悉我的人都知我好少整煎炸嘢,因為怕油煙,又怕要處置炸完的油。 不過今日我為自己驕傲,因為魚柳炸得好脆好乾身,一啲都唔油。而且我用由宜家買來的迷你鍋,只需要用少少油就夠炸,只係要有耐性因為每次只可以炸四至五塊魚。仲有我怕炸時油會濺出來,所以先用廚房紙抹到好乾才醃,炸時一滴油都冇彈出來啊!  

第二味係為Daddy而設的,雪菜燴腐竹粉絲,很簡單清淡的一道菜,只需下少許鹽,糖,麻油即成。雖然簡單,但雪菜的鹹香令整道菜生色不少。Daddy一見到他的至愛腐竹即時兩眼發光,我諗再煮大碟啲都食得晒。可惜上次返香港買了黃色的雪菜,如果用青色的這道菜的賣相會更佳。


第三道菜只係簡單的油菜,冇影相。
蕃茄蛋花湯,湯底用江魚仔來熬,家裏一條蒽都冇,所以冇蒽花。


雖然三餸一湯,但我幾乎只係菜心和蕃茄蛋花湯送飯,因為其餘兩味都給Daddy和囝囝搶光了。不過我一啲都唔介意,咁我唔怕食肥,佢哋又難得咁捧場。

今日朝早去完教會就去探奶奶,和寄住奶奶家的肥猫。肥猫每見一次就覺得佢又肥啲,因為响我奶奶度好食好住,個個就晒佢,奶奶朋友仲送咗個新玩具俾佢玩。呢種scratching pole 以前佢細個時我都有買俾佢玩,以前一買返嚟就俾佢抓到爛晒,家陣懶到出汁,連出爪去抓都懶。


近境睇下佢幾好肉地。











7 comments:

  1. Pandos - 喺Krakow14 March 2011 at 00:41

    粟米魚片整得好靚呀! 可以食3碗飯!
    [版主回覆03/14/2011 13:27:00]仲好好味添, 不過我都係分到兩小塊食咋.

    ReplyDelete
  2. 我個仔唔食魚, 但係粟米肉粒係佢至愛
    [版主回覆03/14/2011 13:25:00]炸過既都唔食? 好彩我囝囝哋好鐘意食魚啫.

    ReplyDelete
  3. 粟米魚柳我都好鍾意食呢!
    [版主回覆03/14/2011 13:25:00]噢, 係喎, 應該叫粟米魚柳好聽啲, 唔怪得硬係覺得粟米魚塊有少少怪, 我家陣就改.

    ReplyDelete
  4. 屋企人鐘意自己煮的食物, 就係就好的推動力啦!!!!
    [版主回覆03/14/2011 13:24:00]真的, 只要佢哋鐘意食, 再麻煩既嘢我都會煮.

    ReplyDelete
  5. 粟米斑塊一睇就知好味啦~~阿肥貓既橫條紋好特別好型呀!!!
    [版主回覆03/14/2011 19:27:00]肥猫啲毛好靚架,條尾尤其靚。 其實佢以前唔肥時好英偉架。

    ReplyDelete
  6. 超鐘意你碟粟米班塊, 勁鐘意咁多粟米呀 
    [版主回覆03/15/2011 21:10:00]Daddy 話最正係個汁喎。

    ReplyDelete
  7. Ann..你呢餐好正呀,清淡最好味架,不過我星期日冇煮,AN個owner請食飯,所以冇同你一樣lu...
    [版主回覆03/15/2011 21:11:00]我煮時都唔覺好清,因為要炸魚,到寫呢篇時先發覺原來成餐幾乎食齋。

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...