Thursday 25 November 2010

泰式青咖哩雞 (附食譜)

星期六晚响Pasir Panjang Road間雜貨舖買了泰國小茄子和Thai basil, 第二晚就即刻用來煮青咖哩雞.

之前在我樓下的超市買了呢罐青咖哩醬, 上面有做法, 可惜全泰文.




泰文做法睇唔明, 好在响本泰菜食譜書內揾到個用現成青咖哩醬的食譜, 原食譜是牛肉, 我換成雞脾.

小茄子先切半, 未煮前浸在水裏防變黑.



煮好後才放入basil




呢隻咖哩醬幾辣, 不過出嚟好好味.  我, 姐姐和Daddy邊食邊嗌辣邊流汗, 但又忍唔住係咁食.

靜靜雞講個秘密你哋知: 我唔識煮咖哩架. 

但從今以後, 我可以話俾人知我識煮咖哩啦!  呵呵呵呵呵!



下面食譜原本係英文的, 我盡量翻成中文, 如有錯漏, 請諒.

食譜:

大雞脾 兩隻 切大塊

食油  1 湯匙

青咖哩醬  3 湯匙

椰漿 (coconut milk) 600 ml

檸檬葉 (kaffir lime leaves)  4片

魚露 1-2 湯匙

黃糖 (light muscovado sugar or palm sugar)  1 茶匙

泰國小茄子  適量 切半

Thai basil (九層塔? 羅勒?) 份量隨意

做法:

1. 鑊內燒熱油, 炒咖哩醬一至兩分鐘至有香味.

2. 慢慢落一半椰漿, 煮五分鐘左右, 間中兜幾下, 直至出油.

3. 加雞脾塊, 檸檬葉, 魚露, 糖和茄子, 煮兩至三分鐘, 再加入剩下的椰漿.

4.  大火煮滾後轉細火煮至雞肉熟和茄子軟身.  上桌前才加入basil. 

註: 咖哩醬本身有鹹味, 唔同牌子會唔同鹹度, 魚露和糖份量要自己試味來調較

10 comments:

  1. 呢個我都好鐘意食架,不過我屋企o個邊就無Basil賣,所以整完都硬係差緊d咁,你o個個就好似樣呀!
    [版主回覆11/26/2010 13:32:00]Basil係靈魂所在呀, 我食泰菜越南菜好多時都係為咗嗰幾片香草葉咋.

    ReplyDelete
  2. 我無屋企煮過青咖哩架, 如果再加多啲椰醬係咪可以無咁辣呀?
    [版主回覆11/26/2010 13:34:00]查實我都係第一次整咋, 我諗放少啲啲咖哩醬就會冇咁辣, 落多啲椰醬我驚會好漏, 始終椰醬油份高.

    ReplyDelete
  3. 我也鐘意食泰green curry....now then I know that is mini茄子, I thought it is a type of fruit!
    [版主回覆11/26/2010 13:34:00]我以前以為係無花果呀. 

    ReplyDelete
  4. (Empty)
    [版主回覆11/26/2010 13:34:00]好味架!

    ReplyDelete
  5.  I like it.  Thank you for your receipe.
    [版主回覆11/26/2010 13:35:00]唔駛客氣, 我都係照書抄咋.

    ReplyDelete
  6. GOOD RECIPE!
    [版主回覆11/26/2010 13:36:00]呢個食譜夠簡單, 原來整青咖哩唔係想像中咁難.

    ReplyDelete
  7. 似模似樣喎 ! 經過這次, 唔會有人再質疑你唔識煮咖哩啦~
    [版主回覆11/26/2010 13:36:00]  原來整青咖哩唔係想像中咁難

    ReplyDelete
  8. 噢!地利 Oh!tria25 November 2010 at 17:43

    我有咁多料只係用 青咖哩醬都好好味.
    [版主回覆11/26/2010 13:36:00]呢個青咖哩醬真係幾好味架.

    ReplyDelete
  9. 好正呀! 等我今晚去搵呢個醬料黎學煮先, 流哂口水呀!
    [版主回覆11/26/2010 13:38:00]好吖, 快啲去買, 好易整咋, 呢罐醬喺我樓下超市賣三蚊左右, 幾大罐我諗都有排煮, 抵食過嗰啲一包包開咗煮一次嗰種.

    ReplyDelete
  10. 咁仔仔佢地食咩
    [版主回覆11/29/2010 09:18:00]囝囝: po po 姐姐, 你唔駛擔心, 我哋嗰日有美味煎雞扒做晚餐. 

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...