Monday 20 September 2010

一啲都唔似既Outback dark bread

由香港返嚟兩日就開始病, 成個weekend都渾渾噩噩地過, 大部份時間都瞓响床上.

噚日我沒去教會, 自己仍未好番, 無謂出去撒播細菌.  趁Daddy番教會時, 快快趣試食譜. 

如果你哋有去過Outback Steakhouse的話, 一定會試過那裏的dark bread, 用來搽牛油, 超級回味.  在網上揾到一個無添加食素的食譜, 要用dark molasses 和rye flour, 呢兩樣都要去大超市先買到.

可能用了molasses, 麵糰勁痴手, 好難操作, 噚日未病好仲有啲手軟腳軟, 簡直攞苦嚟呻. 

一半用來整loaf, 另一半加cranberry給囝囝做呢個星期的茶點.  學Mommy Dearest整Mickey Mouse, 不過耳仔太細, 似熊仔多啲.  懶搽蛋液, 所以面層啞色.


未入爐未放朱古力粒前兩個囝囝經過見到, 大仔嗌:"Yeah, Mickey Mouse", 細仔嗌:"Yeah, Elmo". 

一出爐大仔就話要食, 跟住話: "Mommy, I like the rye bread".  吓, 佢點知係rye bread? 佢話睇到我個食譜名喎.  家陣啲細路真係醒目!  佢仲要未學過rye呢個字噃, 居然又識讀.

咁辛苦搓既包包, 一啲都唔似應有既樣, 色太淡了, 等我下次加黑啤去試吓先.

Daddy 由教會返嚟見到個發緊酵既麵糰就吚吚哦哦話我未病好就整麵包, 跟住我就被禁入廚房整其他嘢. 

細佬噚日玩時, 我帮佢影相, 呢張我好鐘意.





6 comments:

  1. Elmo, Mickey.... cutie!!!
    Are you better now? Drink lots of liquid and take Vit C!
    [版主回覆09/20/2010 23:04:00]我覺得佢哋嗌Elmo 同Mickey時仲cute過啲包包. 
    飲咗好多水, 食埋antibiotic, 己經好得七七八八喇. 不過今晚同聽晚又要忙啦, 因為daddy聽日生日, 依家等緊蛋糕涼先可以入雪柜我先可以瞓.  如果唔係個蛋糕整俾佢, 我實俾佢鬧. 

    ReplyDelete
  2. 細佬張相很可愛呀~!
    你唔舒服又真係要休息多D 嘅, 留番D ENGRY 好番才衝啦~
    [版主回覆09/20/2010 23:02:00]張相好可愛, 所以post俾你哋睇.
    己經好得七七八八喇, 不過今晚同聽晚又要衝啦, 因為daddy聽日生日, 依家等緊蛋糕涼先可以入雪柜我先可以瞓.

    ReplyDelete
  3. 細佬張相很可愛呀!
    It is really looks like rye bread though!
    Take care! You really force yourself to the limit. Sick still make bread. No wonder Daddy force you to go to bed! Ahahaha! So sweet!
    [版主回覆09/23/2010 16:50:00]I really like that photo. 
    Sick still need to make bread for my son.  He brings to school for tea time. 

    ReplyDelete
  4. 細佬仔好可愛呀!!  仲有你呀.病就休息下先啦,真係唔好再整呢整路住勒!!
    [版主回覆09/23/2010 16:51:00]我呢個人就係咁賤骨頭, 叫我坐喺度唔做嘢我會覺得好辛苦架. 

    ReplyDelete
  5. Happy Birthday to Daddy W! GOD BLESS YOU!!!
    [版主回覆09/23/2010 16:51:00]He said thanks! 

    ReplyDelete
  6. 嘩, 您真係好忙呀, 咁充實, 病就唔好做咁多野啦. 您老公唔話您都幾難囉. 今日好翻未呀?  您個仔真係好鬼醒, 下次聚會等我又同佢玩下先得
    [版主回覆09/23/2010 16:53:00]本來好番, 但噚日又開始有啲喉嚨病, 咳就一直都未好.  唔做嘢好悶架, 好番少少就身痕.    佢最鐘意玩, 你陪佢玩就最好啦.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...