Sunday 28 February 2010

細佬兩歲啦

噚日細佬兩歲生日, 細路仔真係眨吓眼就大, 話咁快就兩歲, 已經不是bb了.

想了很久, 到底要整咩蛋糕給細佬呢?

看到Vanlily的Elmo cake咁靚, 囝囝又喜歡Elmo, 就決定抄Vanlily.

從來未做過卡通蛋糕, 好緊張, 但Vanlily好好人, 解答咗我好多問題.

為咗對立體眼, 我找了幾間店都找不到Vanlily所講的殖膠模. 最後從Daiso買個可以製圓形冰的冰模, 圓形大細剛好, 就姑且試試.  很怕白朱古力脫不了模, 事前先塗一層薄薄的油, 好彩最尾對眼都出到嚟.  我從來未整過朱古力, 所以真係好驚整唔到.

呢度成三十幾度, 唧cream既時候要開行冷氣先有驚無險咁唔溶.

呢個就係成品嘞, 跟Vanlily的簡直是天同地比, 但我己經算滿意, 至少兩個囝囝都好開心.  啲字寫歪了. 

Elmo birthday cake

蛋糕本體是white chocolate mousse passionfruit jelly cake, 用了朱古力海綿蛋糕底.  今次脫模差咗啲, 個邊邊一顏一杉.

全家都着Elmo衫, 再叫埋兩隻Elmo出來一齊切蛋糕.  好, 一, 二, 三, 吹臘燭. 


囝囝急不給待切蛋糕, 哈哈, 意外就發生了.  一切蛋糕啲熱情果汁好似決堤咁流晒出嚟, 唔明點解會咁, 明明魚膠份量應該夠.  唉, 好明顯我啲整餅技術有待改進.


不過冇所謂啦, 大家食得開心咪得囉, 個蛋糕係好食架.

5 comments:

  1. 好特別,你好有心機整
    [版主回覆03/01/2010 08:45:00]我抄Vanlily既idea咋, 不過真係好花心機整.

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday 细佬, God bless you!
    [版主回覆03/02/2010 11:35:00]Thanks!

    ReplyDelete
  3. 细佬Happy Birthday
    整得好靚
    [版主回覆03/02/2010 11:36:00]多謝你!  哈哈, 個蛋糕離遠睇都呃得吓人既. 

    ReplyDelete
  4. Happy Birthday! 细佬!
    母愛真偉大!
    一定整o左好耐!
    好Cute呀!
    [版主回覆03/02/2010 16:59:00]多謝晒!  個蛋糕分兩日整, 都唔算太耐, 但要揾材料麻煩啲啫.

    ReplyDelete
  5. 嘩好多Elmo呀!  Happy birthday to 細佬!
    [版主回覆03/04/2010 09:19:00]多謝你!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...